Politica de retur


Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Conform OG nr. O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, care aproba ordonanţa, „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“.

Pentru a va exercita dreptul de returnare a produsului, trebuie sa ne informati in scris la adresa urmatoara de email: office@lamahar.ro. Numai cererile scrise vor fi luate in considerare.

In cazul returnarii produsulelor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise clientului, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie, etc.). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu mentiunea ca serviciul de transport ales sa aiba confirmare de primire iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile lucratoare de la primirea coletului returnat.

Mentionam faptul ca nu se accepta pentru returnare produse precum:

  • anvelope montate si demontate;
  • anvelope ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, deformari, intepaturi, taieturi, ruperi de material, sau cu alt defect evident;
  • anvelope depozitate necorespunzator;
  • produsele care reprezinta o “comanda speciala” (definita ca fiind produsul comandat de catre client, ce nu se afla in stocul uzual, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans).

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Nu acceptam primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele, cu plata transportului la destinatar aceasta din urma isi rezerva dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a retine contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de acceptare a returului.